דבר יו"ר העמותה





דבר יו"ר העמותה

חברי מנהלי האבטחה ,

רבים מכם מכירים אותי כמי שפועל מזה 30 שנה בעולם האבטחה הישראלי ומזה למעלה מעשור אני גם משמש כעורך הראשי של מגזין מצודה וכמנהל של כנס האבטחה של ישראל.

הצורך בהקמת רשת קשר לשגרה ולחירום עבור מנהלי האבטחה מפעם בנו מזה כמה שנים ולולא הקורונה אני מניח שהינו משיקים את הרשת כבר לפני שלוש שנים.

במסגרת הליך המחשב שבוצע נפגשנו עם מנהלי אבטחה רבים ולא פחות חשוב עם רוב גופי הרגולציה החל מראש חטיבת האבטחה , אלוף פיקוד העורף , ראש רח"ל , נציב הכבאות , סמנכ"ל מד"א , בכירים ברשות החירום הלאומית ועוד.

מכולם ואני חוזר מכולם שמענו את אותה תשובה "איך לא חשבו על כך קודם", הרי זה כל כך מתבקש וכל כך נכון. תשובות אילו נתנו לנו רוח גבית להמשיך ולהתקדם ואני שמח שבימים אילו אנו משיקים את הרשת.

את המיזם מובילים שבעה חברים חברי וועדת ההיגוי הפועלים כולם בהתנדבות לקידום המיזם.

אי לכך שמיזם זה הוקם שלא למטרות רווח אלה כתרומה לקהילה היה ברור לכולם שהרשת תפעל תחת עמותה רשומה (מלכ"ר) שתהיה שקופה לכולם ותחת פיקוח של וועדת ביקורת פנימית ופיקוח חיצוני של רשם העמותות ומבקר המדינה.

לעמותה יש מודל כלכלי שיאפשר את ניהולה, בדגש על הפעלת מוקד הרשת אשר יפעל 24/7 ויהיה זמין לקריאות והעברת מידע דו כיווני ביניכם לבין הראשויות ולהפך .

אנו קוראים לכם מנהלי הביטחון להצטרף אלינו ולקחת חלק מקהילת המגיבים הראשונים של מדינת ישראל. 

נשמח לקבל כל סיוע לקידום המיזם ואנו פתוחים להצעות ורעיונות אותן ניתן לשלוח לכתובת :

info@metzuda-net.org.il

בתודה ובברכה

יחד ננצח

עירד גיל – יו"ר העמותה



הצטרפו ותהיו חלק מקהילת המגיבים הראשונים של ישראל

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.